BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

27 February 2010

AZAB BERJIRAN DENGAN WANITA BUJANG

Berjiran dengan wanita bujang ni (yg belum berkahwin), kadang2 tu memang la best. Jiran perempuan boleh lah ajak berkawan. Yang lelaki, boleh lah ajak borak-borak cucuk jarum. Ngehngeh. Tapi tak kiralah lelaki atau perempuan selalunya mata akan menerima sedikit azab la melihat sotong kering pelbagai saiz dan warna bergelimpangan di pagar. Cis! Bukan setakat sotong kering, siap ada cermin mata jenis kain lagi.. (faham2 je lah kan).

Seluar dalam wanita

Jadi dinasihatkan kepada kaum-kaum wanita semua, malulah sikit nak jemur seluar dalam sepah-sepah kat pagar macam tu. Karang ada lelaki gatal yang curi buat cium sebelum tidur, baru pandai nak marah. Kalau dia bawak gi jumpa bomoh seluar dalam korang tu, lagi la tak dapat den nak nolong. Hehehe.

0 comments: