Posts

Showing posts from February, 2010

MALACCA SHOOTING ASSOCIATION.

Image
Bersama jurulatih menembak, Mr William Tay.

Persediaan sebelum menembak


Pistol jenis T22 dan bekalan peluru 50 biji






Satu kepuasan bila menembak ialah, segala rasa geram dapat dilepaskan ketika menembak. Satu luahan permasalahan yang sukar untuk dijelaskan. Aku berusaha memohon untuk mendapatkan lesen menembak individu untuk pistol.

AZAB BERJIRAN DENGAN WANITA BUJANG

Image
Berjiran dengan wanita bujang ni (yg belum berkahwin), kadang2 tu memang la best. Jiran perempuan boleh lah ajak berkawan. Yang lelaki, boleh lah ajak borak-borak cucuk jarum. Ngehngeh. Tapi tak kiralah lelaki atau perempuan selalunya mata akan menerima sedikit azab la melihat sotong kering pelbagai saiz dan warna bergelimpangan di pagar. Cis! Bukan setakat sotong kering, siap ada cermin mata jenis kain lagi.. (faham2 je lah kan).Jadi dinasihatkan kepada kaum-kaum wanita semua, malulah sikit nak jemur seluar dalam sepah-sepah kat pagar macam tu. Karang ada lelaki gatal yang curi buat cium sebelum tidur, baru pandai nak marah. Kalau dia bawak gi jumpa bomoh seluar dalam korang tu, lagi la tak dapat den nak nolong. Hehehe.

CARA MENCUCI BUAH ANGGUR.

Image
Selama ini setahu saya, ramai antara kita yang merendam buah anggur di dalam air suam dan dibiarkan lama bagi menghilangkan racun tumbuhan yang melekat di buah anggur tersebut. Tapi sebenarnya ada cara yang lebih mudah malah boleh dikatakan, ini adalah cara yang paling betul dan selamat iaitu menggunakan ubat gigi Colgate!Seterusnya?Dan hasilnya..Bersihkan? Gunakanlah dengan baik dan sebarkan berita gembira ini.

PEMIMPIN CONTOH.

Image
Dia adalah manusia yang paling dibenci Amerika kerana kedegilannya dengan arahan mereka untuk menghentikan pembangunan tenaga nuklear di Iran. Kalau di Malaysia, kita boleh nampak kehidupan penuh kesederhanaan ni ada pada diri Nik Aziz Nik Mat. Ada apa dengan pangkat dan harta?Ada lagi.. Harap-harap semua pemimpin kita di Malaysia boleh mencontohi kesederhanaan seperti pemimpin Iran ini. Utamakan kebajikan rakyat ( ni barang naik harga lagi - senyap aje pemimpin-pemimpin kita ), kotakan apa yang telah dijanjikan, dan yang paling utama, buktikan apa yang diperjuangkan.

DENMARK !!!!

Image
Ini sebahagian gambar yg diterima dari inbox admin...Gambar babi ini dikatakan datangnya dari negara Denmark..jika benar lah dakwaan ini maka..wajib lah umat islam seluruh dunia boikot barangan dari DENMARK!!!

TOYOLLLL............. BETUL KE...............

Image
Benar atau tidak ini ada lah toyol,tak tau lah...tapi toyol ini ditangkap oleh pakcik ini...





JUALAN PERTINA / HARI SUKAN

Image

STPM 2009 - 90.24%

Image
Guru-guru Pra-U sedang membuat analisa STPM 2009.


Pada 25 Mac, keputusan STPM 2009 diumumkan. SMKTM menduduki tangga ke 9 dari 18 buah sekolah di Daerah Muar/ Ledang. Tahniah kepada TAN CHIN JIE, TAN KING DAWN DAN SITI AISYAH BTE ABDULLAH SANI yang mendapat keputusan paling cemerlang.

PASAR DI THAILAND.

Image