ARIEL PETERPAN vs ARIEL PETERPORN

ariel peterpan bersalah

Apakah gelaran yang paling sesuai untuk Ariel Peterpan? Ariel Peterporn? Ariel Pria Terhebat? Ariel Jantan Tertangguh? Semuanya layak belaka sebab pihak polis Indonesia dah pun sahkan Ariel Peterpan selaku pelakon dalam video seks bersama Luna Maya dan Cut Tari. You the man bro ~~~

Tapi yang peliknya Luna Maya dan Cut Tari hanya akan dipanggil sebagai saksi sahaja untuk kes nie. Ariel pulak dah masuk dalam lokap. Misteri gak kitaorang sebab apa Luna Maya dan Cut Tari jadi saksi je. Padahal orang cakap muka Ariel tak ada la nampak sangat dalam video-video tue. Paling jelas muka Luna Maya ngan Cut Tari. Ada konspirasi jatuhkan Ariel ke?

Cut Tari dan Luna Maya sampai sekarang nie tak muncul-muncul lagi untuk pemeriksaan lebih lanjut. Ariel plak dah start sakit-sakit sebab tak biasa masuk lokap. Nampak gayanya memang akan hancur terus karier Ariel kalau disahkan bersalah. Itulah sapa suruh rakam video seks. Kan dah kantoi. Wat malu diri sendiri je.

Dan kalau betullah ada 32 lagi klip video seks Ariel bersama artis-artis lain, lu memang pria terhebat kami pernah dengar. Kalah Edison Chen dan Tiger Woods. Diorang patut pergi belajar ngan Ariel.

Comments

Popular posts from this blog

PERINDUSTRIAN DI MALAYSIA.

RAHSIA MEMELIHARA IKAN KALOI.

KEBAIKAN BELA IKAN PUYU DALAM RUMAH.