MARIA FARIDA vs SHAHZ JASZLE.

Kalau ada video krew Melodi terjah Maria Farida dengan Shahz Jaszle satu ketika dulu mengenai hubungan mereka, sudah kami paparkan disini. Mane taknye, bukan main control lagi bila ditanya mengenai hubungan mereka berdua ketika itu. Maria Farida ketika tu, hanya memberi jawapan “sekadar teman rapat” dan apabila ditanya lebih hanya menjawab “no comment” dengan reaksi muka yang penuh kool dan penuh tahi.

Tapi hari ni, dia melatah dalam newspaper mengenai kekasih gelapnya satu ketika dulu kerana menipu media mengenai dirinya. Kelakar kerana bila orang sibuk nak tahu, dia tak nak bagitahu. Bila orang dah taknak tahu, sibuk nak bagitahu, ini namanye melatah tak bertempat yo!

Ape pun kite kena simpati sikit la dekat artis veteran ni, dia cakap Shahz Jaszle menipu media kerana mengatakan dirinya seorang yang tidak professional kerana menolak untuk berlakon dalam drama Asmara 2 dek kerana putus cinta dengan Shahz Jaszle. So jawapan Maria Farida yang kami boleh terima pakai dan kami ambil ialah dia bukan menolak drama tersebut kerana putus cinta dengan Shahz Jaszle tetapi pada ketika itu, Maria Farida masih bercuti di Singapura bersama anaknya lah.

KOMEN Saya;

1. Dua-dua sakai ni sama bodoh.

2. Pihak Media Massa pun janganlah asyik memaparkan berita-berita BODOH ni kerana kita sedang menuju ke arah Masyarakat Maju dari Pemikiran dan Matlamat hidup. Jangan penuhi kehidupan masyarakat kita dengan cerita-cerita BANGGANG dari "ARTIS-ARTIS KERBAU" ni

Comments

Popular posts from this blog

PERINDUSTRIAN DI MALAYSIA.

RAHSIA MEMELIHARA IKAN KALOI.

KEBAIKAN BELA IKAN PUYU DALAM RUMAH.