CARA YAHUDI MEMBOGELKAN WANITA ISLAM.

Tahukah kita macam mana taktik Yahudi untuk menghancurkan Umat Islam? Sedar atau tidak sebenarnya Yahudi sudah lama berusaha menghancurkan Islam. Pelbagai cara dan taktik yang digunakan oleh Yahudi dari dulu hingga kini. Melihat dunia sekarang susah untuk membezakan yang mana Islam dan yang mana kafir kerana watak Umat Islam hampir sama dengan orang kafir laknatullah.

Mula-mula tertutup kemas tak nampak muka. Semuanya tertutup dan terjaga dari pandangan bukan muhrim.
Terbuka sedikit sehingga nampak mata. Sangat ayu.

Buka lagi dan nampak keseluruhan wajah cantik berseri Si Lisa Surihani. Senyuman yang menawan sudah pasti menambat hati si jejaka.

Ikut fesyen katakan, buka lagi sampai nampak tengkuk. Nampak aurat kan? Tapi kenapa pakai macam ni?

Buka sedikit sehingga nampak rambut atau jambul. Adakah aurat ini ditutup sepenuhnya? Sudah pasti tidak kan?

Buka lagi dan tunjuk dada pulak. Apa perasaan lelaki bila tengok gambar macam ni? Nafsu semakin memuncak kan?

Buka lagi dan nampak keseluruhan rambut. Tidak tertutup lagi seperti gambar yang kat atas tadi tu. Cantik ke tak pakai tudung macam ni?

Selepas boring tak pakai tudung, tukar fesyen pulak untuk nampak lain dari yang lain. Warna rambut pulak. Canti tak awek ni? Kalau dia tutup aurat cantik tak? Lagi cantik kan?
Seterusnya jadi apa? Bukan ke selepas ni sedikit demi sedikit terbuka? Sampai akhirnya bogel. Sanggupkah kita melihat wanita Islam ini berbogel? Sungguh kejam jika jawapan ada ya. Sedarlah wahai wanita Islam semua bahawa Yahudi semakin hari semakin cuba untuk menyesatkan umat Islam. Sanggupkah kita dihancurkan oleh Yahudi suatu hari nanti?

Comments

Popular posts from this blog

PERINDUSTRIAN DI MALAYSIA.

RAHSIA MEMELIHARA IKAN KALOI.

KEBAIKAN BELA IKAN PUYU DALAM RUMAH.