MENU JAMUAN DAN BAYARAN RE-UNION T6 SIS.

Pagi ini, jam 10.00 pagi, saya mendapat panggilan talipon dari Tuan Haji Murad (YDP Majlis Perbandaran Jasin). Beliau sedang merasmikan program sukan awal Muharam bagi Mukim Jasin di Stadium Rim, Jasin. Beliau meminta saya datang bertemunya di sana. Selepas minum, Tuan Haji Murad mencadangkan agar kami ke Hotel Alamanda Jasin. Hasil perbincangan beliau, saya dan pengurus Hotel Alamanda, beliau memilih Menu makanan Hi-Tea ( Nasi Goreng Kampung, Roti Canai, Kari Dhall, 2 Types of local kuih, Cut Cake, Mixed Sandwich -Egg/Tuna, Mixed Fruit, Coffee and Tea dan Cordial ).
Tuan Haji Murad juga meminta agar pihak hotel mengurangkan bayaran dan bayaran dapat dikurangkan kepada RM13.80 pack.

Namun cadangan kami lebihan bayaran akan digunakan untuk menampung perbelanjaan luar jangka serta tetamu kita ( bekas guru ). Anak-anak berusia 12 tahun ke bawah, bayaran less 50% .

Tuan Haji Murad juga telah menyerahkan sumbangan peribadi RM300. Harapan kami agar rakan-rakan dapat memberikan jawapan segera supaya mudah untuk kami merangka program. Pihak hotel menaja 3 Hamper untuk pertandingan kareoke terbuka untuk anak-anak.

Comments

Popular posts from this blog

PERINDUSTRIAN DI MALAYSIA.

RAHSIA MEMELIHARA IKAN KALOI.

KEBAIKAN BELA IKAN PUYU DALAM RUMAH.